29/10/07

calla y treballa que, qui muito charra, poco malla

Entre a selba preta de o que se biene clamando Fablilandia o treballo d'esbrozar no ye fázil, ye amolau de pensar por dó bas a tallar y parando cuenta de no dexar tanos que, dimpués, te fayan trepuzar. O más difízil puede estar dexar d'estar tú mesmo (con a istoria de cadagún) ta alufrar sin d'interferenzias presonals as ambistas de todas as xargas, matas, baretas y árbols. Y ye que as xargas tamién en tienen de dreitos (que punchen, rai) que bien nos biene bella bez pretar-nos bel xarringlazo. Qui no conoxe a dolor no sabe o que ye l'amor.

Y ya que, como mete o tetulo, ye custión de picar, charremos de picadors:

- Dende remenches leyemos a notizia de a presentazión de papirroi, empentau por otro de os decanos aragoneses, o rolde d'estudios, y en o que se beye a man de Oscar Latás. Bier-lo en remenches y en AltoAragón. O numero 1 ye descargable dende a paxina de rolde.

- A chen de o Ligallo de Fablans, que o sabado pasau no ne ufrió un sobrebuen conzierto pelra de l'Aragonés en a carrera y de o 25 cabodaño. Norabuena que bien sabemos o treballo y ilusions que fan falta ta la dita currada.